Welkom op de site van de Nederlandse Hartfunctie Vereniging (NHV)

De Nederlandse Hartfunctievereniging (NHV) zorgt voor verbetering en versterking van de positie van hartfunctielaboranten. De NHV behartigt de belangen van haar leden op vakinhoudelijk gebied. Zij stelt zich onder andere ten doel de kwaliteit van het beroep van hartfunctielaborant te verhogen en te bewaken.

De NHV houdt zich onder meer bezig met professionalisering, kwaliteitseisen, het organiseren van congressen en de opleiding.

Op deze site vind je informatie over onder andere de Stichting Beroepsopleiding Hartfunctielaborant (SBHFL), bij- en nascholing, vacatures en protocollen.

Vanaf 01-01-2016 is de NHV aangesloten bij NU’91. Zij behartigen onze collectieve belangen, leden van de NHV kunnen zich nu aanmelden voor een duo-lidmaatschap en op die manier korting krijgen op de contributie van NU’91. Maak gebruik van dit combilidmaatschap van € 6,75 per maand. Voor meer informatie over NU’91 en het DUO lidmaatschap, www.NU'91.nl

Leden van de NHV hebben toegang tot het ledendeel van deze website, korting op congressen en ze ontvangen maandelijks de digitale NHV-nieuwsbrief over actualiteiten van het beroep van hartfunctielaborant.

Logo NHV RGB

wordt gesponsord door: